S I S T E M A P O É T I C O

_______________________________________________________
Textos selecionados dentre os autores mais interessantes do Sistema

segunda-feira, 15 de fevereiro de 2010

Pois nací nunca vi Amor



Pois nací nunca vi Amor,
e ouço del sempre falar.
Pero sei que me quer matar,
mais rogarei a mia senhor
que me mostr'aquel matador,
ou que m'ampare del melhor.

Pero nunca lh'eu fige ren
por que m'el haja de matar;
mais quer'eu mia senhor rogar,
polo gran med'en que me ten,
que me mostr'aquel matador,
ou que m'ampare del melhor.

Nunca me lh'eu ampararei,
se m'ela del non amparar;
mais quer'eu mia senhor rogar,
polo gran medo que del hei,
que mi amostr'aquel matador,
ou que mi ampare del melhor.

E pois Amor ha sobre mí
de me matar tan gran poder,
e eu non o posso veer,
rogarei mia senhor assí
que mi amostr'aquel matador,
ou que mi ampare del melhor.


Nuno Fernandes Torneol [século XIII]
Trovador Lusitano e Cavaleiro na corte do rei Afonso X de Leão e Castela.

[Cantiga de amor composta em Português Arcaico, ou Galaico-português]

Nenhum comentário:

Postar um comentário